tirsdag 16. februar 2010

arbeidsfordeling

Her er en arbeidsfordeling for Nøkken UB. Jeg har tildelt ulike oppgaver utifra hvilken stilling dere har i bedriften. Jeg sender dere mine foreløpige forslag, også må dere ta saken i deres egne hender og gjøre det ferdig. Det er veldig viktig at dette blir gjort så fort som mulig, for jeg må sette sammen permen til slutt. Dvs. alle som får en spesifikk oppgave bør gjøre den så fort som mulig, og sende meg det endelige dokumentet som skal inn i permen innen fredag 19.02.10. Hvis ikke det er mulig, og da vil jeg få beskjed, kan vi utsette denne fristen i og med at permen ikke må leveres før 05.03.10. Men HUSK: Permen skal settes sammen og være 100% super-perfekt-bra FØR den fredagen. Så alt som blir sendt torsdag 04.03.10 blir ikke med i permen for å si det sånn.

Og en ting til: Ikke spør meg om hvordan ditt og hvordan datt. Jeg er ingen fasit bok og jeg er ikke ansvarlig lærer. Spør Jannicke eller vår mentor Lene. Vi har de for en grunn.

Her er fordelingen:

Færanæk Noori:
- Regnskapet (PS: Det inkluderer resultatregnskap, balanseregnskap og bokføring. Ikke bare den tabellen du viste meg her om dagen)
- Avslutte bankontoen og få papirene på at den kontoen har eksistert.

Adeline S. Edvardsen:
- Revisjonsberetning (et dokument vi må få av vår mentor/revisor som godkjenner vårt budsjett og vår drift. Det betyr at du må få et ferdig budsjett av Færanæk og årsrapport av meg som du tar med til Lene og ber henne godkjenne og skrive en beretning på dette)

Hannah:
- Jeg sender deg vedtektene. Du får i oppgave å se igjennom dem og godkjenne at vi har fulgt dem. Hvis det er noe vi burde redigere på for eksempel? (Jeg vet blant annet at vi ikke har fulgt opp paragraf 9 helt)

Mari Giskehaug:
- Les igjennom årsrapporten og rett på eventuelle feil eller ting som kan forbedres. Jeg kan ikke sende deg årsrapporten før jeg har fått budsjettet av Færanæk, og revisorberetningen av Adeline.
- Skrive en rapport om samarbeidet med Klisjé UB. (hvorfor vi bestemte oss for å samarbeide, negative og positive ting, hvorfor vi valgte å gi pengene til veldedighet, hvorfor Unicef osv)

Emanuel og/eller Tine:
- Jeg legger ved mailen fra Tono om våre rettigheter til musikken, men dere må skrive en liten rapport på hvordan vi løste det med musikken. Hvorfor og hvordan vi valgte å løse dette problemet i fht Tono.

Therese:
- Skriv en rapport på din jobb som PR-ansvarlig. Hvordan du valgte å gå frem med PR. (Facebook, plakater, avis osv). Den trenger ikke være stor, bare noe som sier noe om markedsføringen av bedriften vår.

Marte Pedersen:
- Jeg sender deg to møteprotokoller som du må fullføre. Dette skal bevise at vi har hatt styremøter i løpet av UB-tiden. Så da må du skrive invitasjoner til styremøter og protokoll/referat fra møtene. Vi har tross alt hatt møter, men vi har ikke gått hele papir-runden med invitasjoner og referater også videre. Så det må vi da altså lage nå i ettertid. Jeg har flere datoer for når disse møtene faktisk har blitt gjennomført, men ikke dokumentert. Her er datoene, så får du bare lage invitasjon og referat:

14.10.09: Styremøte: Lagde stillingsutlysning, møteprotokoll, referat fra stiftelsesmøte, gjorde klar vedtekter, avklarte stillinger.

10.11.09: Lagde treningsplan i fellesskap

21.01.10: Lagde "to do"-list for perioden fremover. Avtalte kostymer og musikk osv.

Da skal det være spennende oppgaver til dere alle :) Er ikke meninga å være krass, men fant meg selv i en helt desperat situasjon for ALT papirarbeidet lå plutselig på meg. Så sånn ble det da. Have fun! Og husk: vi er snart ferdig, vi er snart ferdig, vi er SNART FERDIG!!!! JA :D

PS. Hvis det er noen DOKUMENTER dere trenger, så send meg mail, så skal jeg sende de med en gang. For eksempel logg, protokoller, fraværslister, kontrakter osv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar